ایرانسیاست

عضو مجمع تشخیص: انتخابات ایران «الگوبرداری» از انتخابات «مضحکه» برخی کشورهاست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت شیوه برگزاری انتخابات در ایران «الگوبرداری» از کشورهایی است که برگزاری انتخابات «فرمایشی» در آن‌ها در طول تاریخ «مضحکه» بوده است.

مجید انصاری،‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتقاد از محدود کردن انتخابات، شیوه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را «الگوبرداری» از کشورهایی عنوان کرد که برگزاری انتخابات «فرمایشی» در آن‌ها در طول تاریخ «مضحکه» بوده است.

مجید انصاری روز پنجشنبه ۱۳ خرداد در گفتگو با سایت جماران گفت: «اقدام اخیر شورای نگهبان ضربه مهلکی به جمهوریت نظام، اعتماد و امید جامعه بود… این نظام بدون حاکمیت مردم و انتخابات آزاد بی معناست… با این شکل نمی توان جمهوری اسلامی را اداره کرد.»

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: « اقدام شورای نگهبان و بدتر از آن توجیهاتی که بعد از اعلام لیست نهایی صورت گرفت، هیچکدام افکار عمومی را قانع نخواهد کرد. با این شکل نمی توان جمهوری اسلامی را اداره کرد.»

وی اظهار داشت: «بعضی از جریانات افراطی و افرادی که اساسا جمهور ستیزند و اصالت و ارزشی برای رای مردم قائل نیستند»، در برابر تذکرات و انتقادات جریانات سیاسی، «شروع به هتاکی و فحاشی و اهانت کرده»اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا