fa

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ایران؛ مردم انتظار دارند حاکمیت در بحث حجاب سخت‌گیری نکند

نماینده مجلس: اگرچه مسائل اقتصادی یکی از مطالبات مردم است، اما آنها به دنبال تغییر مسائل سیاسی هستند و می‌خواهند مورد توجه قرار بگیرند؛ برای مثال در بحث حجاب مردم انتظار دارند که حاکمیت سخت‌گیری نکند و به دنبال گشایش‌های اجتماعی هستند

محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در مجلس دهم به دلیل مشکلات بسیار بد اقتصادی که پشت سر هم و به‌ سرعت به وجود آمد نتوانستیم چندان کار کنیم و مطالبات مردم زمین ماند. تحولاتی که در مسائل اقتصادی پدید آمد برای مردم سنگین بود، اما مردم به دلیل حیا و درایتی که دارند جامعه را مدیریت می‌کنند.

 

بادامچی تاکید کرد: اگرچه مسائل اقتصادی یکی از مطالبات مردم است، اما آنها به دنبال تغییر مسائل سیاسی هستند و می‌خواهند مورد توجه قرار بگیرند؛ برای مثال در بحث حجاب مردم انتظار دارند که حاکمیت سخت‌گیری نکند و به دنبال گشایش‌های اجتماعی هستند. اگر دولت و حاکمیت بتواند مردم را در شبکه‌های اجتماعی یاری دهد و با مردم صحبت و به خواست مردم توجه کند، به نظر می‌رسد که مردم در خصوص مسائل اقتصادی تا حدود زیادی با دولت کنار می‌آیند.

 

او ادامه داد: مردم نمی‌پسندند که دادسرای ارشاد در تهران شماره تلفن‌هایی را برای گزارش بدحجابی در خودروها اعلام کرده؛ مردم می‌خواهند که سخت‌گیری نباشد و این اقدامات میان مردم فاصله می‌اندازد. ممکن است یک نفر بدون اطلاع‌ گزارشی بدهد، اما این موضوع موجب ایجاد تفرقه میان مردم می‌شود. این انتظارات از مردم و حاکمیت وجود دارد.
.
اعتمادانلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا