آذربایجاناجتماعی

علی‌اف: “من هرگز تولدم را جشن نگرفته ام و این بار هیچ جشنی برگزار نخواهد شد …”

الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در ویدئویی با تشکر از مردم آذربایجان در روز تولد خود گفت: "به مناسبت روز تولد من، پیام‌های تبریک و نامه های زیادی دریافت می کنم. من از افرادی که این همه تبریک را فرستاده اند تشکر می کنم." 

رئیس جمهور آذربایجان روز پنجشنبه ۴ دی ماه در ویدئویی که مهربان علیوا، همسر و معاون اول وی در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، گفت:

“من هرگز تولدم را جشن نگرفته ام. من همیشه در روز تولدم با آوارگان و خانواده شهدا ملاقات داشتم. امسال و در آستانه تولد من، مهریبان علیوا و من از سرزمین های آزاد شده – زنگیلان، گوبادلی بازدید کردیم. اینطوری می‌شود گفت که، من این روز را با سربازان جشن گرفتم. امروز با اعضای خانواده ام در باکو هستم. این بار نیز هیچ جشنی وجود نخواهد داشت. هیچ چیز را جشن نخواهیم گرفت. فقط می نشینیم و با هم صحبت می کنیم.

سال ۲۰۲۰ رو به پایان است. امسال برای ما سال بسیار موفقی بوده است. ما یک پیروزی تاریخی بدست آورده ایم، سرزمینهایم را از دست اشغالگران آزاد کردیم. همچنین، سال غم انگیزی بود: ما شهدا دادیم. فرزندان جوان ما برای وطن مردند، به اوج شهادت رسیدند. خداوند همه شهدای ما را بیامرزد! خداوند به نزدیکان آنها صبر عطا کند! خداوند همه سربازان زخمی ما را شفا دهد!

من اطمینان دارم که سالهای آینده برای کشور ما موفقیت آمیز خواهد بود. آذربایجان مسیر توسعه و پیشرفت را دنبال خواهد کرد. شهرها و روستاهای ویران شده ما احیا خواهند شد. کار بزرگ بازسازی سال آینده آغاز می شود.

من اطمینان دارم که مردم آذربایجان با نشان دادن وحدت و یکپارچگی در این کار بازسازی، مانند زمان جنگ، بار دیگر عظمت خود را به رخ جهانیان می کشند.

خواهران و برادران عزیز! بازم از تبریکاتون متشکرم من سال نو پیش رو و روز همبستگی آذربایجانی های جهانی را از صمیم قلب به شما تبریک می گویم. قره باغ آذربایجان است!”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا