ایرانجهان

عیادت فعالین ترک آذربایجانی از «یوسف عزیزی بنی‌طرف» فعال سرشناس عرب احوازی

سه تن از فعالین سیاسی تورک آذربایجانی از آقای «یوسف عزیزی بنی‌طرف» نویسنده و فعال سرشناس عرب احوازی در بیمارستانی در انگلیس عیادت کردند.

استاد بنی‌طرف این عیادت را با متن زیر منتشر کرده‌اند:

«پان ترك پان عرب پيوندتان مبارك:

امروز پنجشنبه سه تن از فعالان ترك آزربايجانى- بابك بختاور، ساواش مرندلى و  تورال اديگوزلى – به ملاقات من به بيمارستان آمدند. پيشتر نيز يكى از فعالان بلوچ آمده بود، رحيم بنده اى. ذكرى از دوستان عرب نمى كنم زيرا كه ديدارهاى ما طبيعى است .با سپاس از اين دوستان، بگويم كه تيتر اين مطلب را با الهام از سو تيتر صفحه اول روزنامه رسالت آورده ام كه چند روز پس از صعودم به قلعه بابك – و در پاسخ به آن مشاركت اهوازى و نيز مقاله “ياشاسين آزربايجان” من در روزنامه الشرق قطر – در سال ١٣٨٢ در روزنامه رسالت به چاپ رسيد. افزون بر اسلاميست ناسيوناليست ها، از نوازش ناسيوناليست هاى ناب نيز بى نصيب نماندم . آنان هر چه از قلمشان بر مى آمد نثار من كردند و از جمله همين عنوان “پان ترك پان عرب پيوندتان مبارك

يوسف عزيزى بنى طرف»

استاد بنی‌طرف چند روز پیش در لندن پایتخت انگلیس زمانی که در حال دوچرخه سواری در راه خانه بود، دچار سانحه رانندگی شد. در یکی از خیابانهای نزدیک‌ به منزلش یک خودرو با او برخورد کرد و به بیمارستان منتقل شد. طبق گفته های نزدیکان ایشان وضعیت سلامتی وی مساعد بوده و فقط دچار شکستگی جزئی ساق پا بر اثر سقوط از دوچرخه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا