ایرانجهان

غوغای سفر ویتنی رایت، ستاره پورن آمریکایی به ایران

سفر ویتنی رایت، ستاره پورن آمریکایی به جمهوری اسلامی ایران چهره واقعی رژیم آخوندی که خود را حکومت اسلامی نامیده و مدافع اخلاق و شریعت اسلامی می‌داند را به معنای واقعی نمایان کرد.

ایجاد شرایط برای سفر این «پورن استار» به ایران، به‌وضوح ثابت کرد که رژیم ریاکار جمهوری اسلامی، اوامری را که تحت عنوان ارزش‌های اسلامی، به مردم خود تبلیغ می‌کند، همگی دروغ و توخالی هستند.

سفر ویتنی رایت به ایران گواه این است که رژیم از همه‌چیز به خاطر «منافعش» در ایران استفاده می‌کند، جایی که مجازات افرادی که خواستار حجاب اختیاری هستند هرروز تشدید می‌شود و روزانه هزاران زن بی‌گناه از سوی نیروهای امنیتی رژیم مورد آزار و اذیت قرار گرفته و یا کشته می‌شوند، سفر این خانم به ایران سؤالاتی متعددی را در مقابل ما قرار می‌دهد.

البته که این سفر تصادفی نیست! سؤالاتی که ذهن هر مخاطبی را به خود مشغول کرده این است که روند اخذ روادید که تنها تحت کنترل اطلاعات ایران و رژیم بود، توسط این خانم چگونه انجام شد؟ پس کجاس تعصب اسلامی این رژیم؟ این خانم جلوی «سفارت آمریکا که انقلاب ایران در آن پیروز شد» برای که عکس می‌گیرد؟ آیا حکومت ایران که خود را حافظ ارزش‌های اسلامی معرفی می‌کند متوجه هویت این فرد نشده است؟ او واقعاً از سوی مقامات بلندپایه نظام به ایران دعوت‌ نشده بود؟

از رژیمی که مدارس دخترانه کشور را هدف قرار داده و دختران مسلمان را در معرض ترور شیمیایی-بیولوژیکی قرار می‌دهد و آنها را مسموم می‌کند، اما یک ستاره پورن را میهمان افتخاری می‌کند، چه انتظار دیگری می‌توان داشت؟!

با این روند، شاید ویتنی رایت نیز بتواند تابعیت ایرانی را دریافت کند، فقط کافی است از رژیم ایران که آزادی خواهان را به زندان می‌اندازد و از کمپین تهدید و بدنامی تحت عنوان اشاعه تشیع یاد می‌کند، حمایت کند. شاید برای این منظور این رژیم آماده توافق با شیطان نیز باشد.

نکته دیگر این سفر واکنش مقام به‌اصطلاح معظم رهبری به این مسئله است؟!

خلاصه کلام، رژیم ایران هرچقدر هم محافظه‌کار و اسلامی به نظر برسد وقتی پای منافع پیش کشیده می‌شود می‌تواند به همان اندازه «مدرن!» باشد. ایجاد انواع و اقسام فرصت‌ها و زمینه برای سفر ویتنی رایت به ایران و هواداری از رژیم جمهوری اسلامی توسط وی همه مسائل مطرح‌شده درباره جمهوری اسلامی را مثل روز عیان کرده است.

پی‌نوشت: امیدواریم از خدمات ویتنی رایت در سایر زمینه‌ها در ایران استفاده‌نشده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا