آذربایجانجهان

دولت آمریکا هشدار داد؛ ارامنه در حال آماده سازی اقدامات تروریستی در باکو هستند

طبق گزارش بخش فارسی ای‌ان‌تی به نقل از رسانه‌های آذربایجان، این هشدار شامل سفارت ایالات متحده در باکو، جِی.دبلیو. ماریا آبشرون و همچنین سایر مکان‌های موجود در باکو است.

سفارت آمریکا در آذربایجان هشدار امنیتی برای شهروندان خود صادر کرده است.

به شهروندان ایالات متحده توصیه شده در مناطقی که ممکن است آمریکایی ها یا خارجی ها جمع شوند احتیاط زیادی انجام دهند.
سفارت به شهروندان خود توصیه می کند که مراقب و هوشیار باشند، از مکانهای شلوغ پرهیز کنند، جلب توجه نکنند، از ناشناسان دوری کنند، در مکانهایی که خارجی ها زیاد حضور دارند هوشیار باشند و اخبار مطبوعات آذربایجان را دنبال کنند.

لازم به ذکر است که پیام سفارت آمریکا براساس اطلاعات دریافت شده توسط سرویس های ویژه آذربایجان است. بنابراین، طبق سرویس امنیت دولتی آذربایجان، سرویس های ویژه ارمنستان قصد دارند اقدامات ترور، تحریک و اقدامات دیگری را در شهرهای بزرگ آذربایجان انجام دهند تا تعدادی از شکست های ارتش خود را که در جبهه متحمل شده‌اند، در مکان های شلوغ و حمل و نقل عمومی آذربایجان، تلافی کنند.

این فعالیت های خرابکارانه در راستای اقدامات تروریستی موذیانه و غیرانسانی انجام شده علیه مردم غیرنظامی باکو و سایر مناطق کشور در اواخر دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ طرح‌ریزی شده است.

لازم به ذکر است که ارمنستان در ادامه سیاست‌های تروریستی خود، در مقاطع مختلف بیش از ۳۰ اقدام تروریستی را در آذربایجان سازماندهی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا