اجتماعیایرانجهانسلامتی و زندگیسیاست

فیلمی از خیابان خوابی ایرانیان در ارمنستان به خاطر تزریق واکسن 

ایرانیایی که برای تزریق واکسن به ارمنستان رفته‌اند، پس از لزوم اقامت ۱۰ روزه ایرانیان برای دریافت واکسن، مجبور به کارتن‌خوابی در خیابان‌های ایروان شدند.

ایرانیایی که برای تزریق واکسن به ارمنستان رفته‌اند، پس از اعلام این کشور مبنی بر لزوم اقامت ۱۰ روزه ایرانیان برای دریافت واکسن در این کشور، مجبور به کارتن‌خوابی در خیابان‌های ایروان شدند.

این در حالیست که در هفته‌های اخیر مقامات خکومتی، دولتی و نظامی (وزارت دفاع و سپاه پاسداران) با ادعای آغاز خط تولید انبوه واکسن‌های ساخت خود از این واسکن‌ها رونمایی کرده‌اند.

در ایران دست کم چهار بار وعده مقامات برای واکسیناسیون عمومی کرونا دروغ از آب در آمده است.

این در حالیست که سعید نمکی،‌ وزیر بهداشت ایران امروز بار دیگر مدعی شد: «اکثر مردم از سرعت عمل انجام واکسیناسیون کرونا راضی‌اند.»

سفارت ایران در ایروان روز چهارشنبه ۲۳ تیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، طبق تصمیم وزارت بهداشت جمهوری ارمنستان، واکسیناسیون کرونا طبق محدودیت‌های اعلام شده وزارت بهداشت ارمنستان، فقط در مراکز سیار با واکسن آسترازنکا و از روز ۲۴ تیرماه فقط به شرط ۱۰ روز اقامت انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که با توجه به محدودیت مراکز سیار و تعداد کم واکسن در هر مرکز، فرآیند تزریق می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

همچنین بخوانید: مقررات جدید ورود ایرانیان به ارمنستان اعلام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا