خاورمیانه

قرنطینه بیش از 11 هزار شهروند ترک که از خارج آمده اند

وزیر ورزش و امور جوانان ترکیه اعلام کرد، 11 هزار و 269 شهروندمان که از خارج آمده اند در 36 خوابگاه در 23 شهر در مطابق قوانین و ضوابط بهداشتی در اتاق های مجزا در خوابگاه ها در قرنطینه به سر می برند.

محمد محرم قصاب‌اوغلو، وزیر ورزش و امور جوانان ترکیه طی بیانیه‌ای در ارتباط با آخرین وضعیت شهروندانی که در روزهای اخیر از خارج به کشور برگشته اند، اعلام کرد: 11 هزار و 269 شهروندمان که از خارج آمده اند در 36 خوابگاه در 23 شهر در قرنطینه به سر می برند.

وزیر ورزش و امور جوانان ترکیه تاکید کرد: در مجموع 13 هزار و 670 اتاق با ظرفیت پذیرایی از 49 هزار و 932 نفر داریم. به هرکدام از شهروندانمان در قرنطینه اتاق مجزا مطابق قوانین و ضوابط قرنطینه اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تدابیر گسترده ای که برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده تصریح کرد: نهادهای ذیربط به ویژه ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و هیئت علمی کشورمان با سرعت و دقت و تمهیدات لازم را اتخاذ کردند. یقین دارم که این دوران دشوار و چالش برانگیز را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت. از دست اندر کاران و کادر پزشکی و درمانی برای تمام زحمات دشواری که در این ایام متقبل شده اند قدردانی می کنم. خداوند میهن، ملتمان و تمام بشریت را از این فجایع محفوظ بدارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا