آذربایجان

قوشاچای آذربایجان غربی؛ منوچهر آقایی خبرنگار آذربایجانی آزاد شد

منوچهر آقایی‌ و مدیر مسئول پایگاه‌ خبری دارای مجوز «میاندوآب پرس» با پایان دوران محکومیت از زندان مرکزی قوشاچای (میاندوآب‌) آزاد شد.

این خبرنگار آذربایجانی پس از آزادی در صفحه توییتر خود اطلاع داده است:”۸ ماه تموم شد مسئولی که بانی اصلی حکم من بود چند روزی مهمان شهرمان بود و مهمان نوازی مردم باعث شده بود باد به غبغب اندازد ، اما خدایی که من به عدالتش ایمان دارم از حق الناس نمی گذرد من چوخدان سینیق قلم له یازیرام”

منوچهر آقایی‌ به اتهام تبلیغ‌ علیه نظام‌ بدون‌ برگزاری‌ جلسه دادگاه‌ فرهنگ‌ و رسانه‌ به‌ ۸ ماه‌ زندان‌ محکوم‌ شده بود که ۵ آبان ماه ۱۴۰۰ خود را به اجرای احکام این شهرستان معرفی سپس بازداشت و روانه زندان گردیده بود.

فعالیت‌ های‌ منوچهر آقایی‌ در حوزه رسانه‌ و خبرنگاری بوده و ایشان‌ یکی از مخالفان‌ طرح تجزیه‌ قوشاچای «میاندوآب» توسط نماینده این شهرستان‌ مهدی عیسی زاده بوده است.

پیشتر منوچهر آقایی از سوی رئیس یکی از اداره‌جات قوشاچای «میاندوآب» به دلیل انتشار یک توییت احضار و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

گفتنی است بنا به اظهارات آقای آقایی در صحفه شخصی وی دلیل‌ محکومیت ایشان کامنت های مردم زیر پست ها و انتشار‌ اخبار در پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی میاندوآب پرس بوده است که از نظر مقام قضایی مصداق تبلیغ علیه نظام تشخیص داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا