اجتماعیایران

ماجرای درگیری امروز پلیس با مردم و تیراندازی در اهواز چه بود؟

امروز فیلمی از درگیری تعدادی از اهالی کوی طاهر اهواز و نیروی انتظامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن صدای تیراندازی به گوش می‌رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادعا کرده است که نیروی انتظامی در پی ممانعت تعدادی از ساکنان کوی طاهر اهواز از تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز توسط شهرداری، اقدام به تیراندازی هوایی و دستگیری ۲شخص که گفته شده «عامل» ساخت‌وساز غیرقانونی بود، کرده است.

به گزارش فارس، «محسن دالوند» فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در تشریح این خبر گفت: برابر دستور دادستانی شهرستان اهواز مبنی بر تخریب ساختمان های غیرمجاز در منطقه برومی، کارکنان شهرداری برای اجرای دستور در محل مذکور حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارکنان شهرداری، ساکنان محل برای جلوگیری از تخریب ساختمان های غیرمجاز اقدام به سنگ پرانی کردند و ممانعت از حضورپرسنل شهرداری نمودند که نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت کارگران شهرداری و همچنین ساکنان محل اقدام به تیراندازی هوایی کرده و اوضاع را تحت کنترل خود قرار دادند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس ۲ عامل اصلی تصرف وسازنده غیرقانونی ساختمان ها و ممانعت از اجرای دستور مقام قضائی را شناسایی و دستگیر کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا