اجتماعی

نامه ٣۰ نماینده مجلس به «آذری جهرمی» برای اتصال اینترنت موبایل

سی تن از نمایندگان مردم «تهران» در مجلس ایران با ارسال نامه‌ای برای محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور خواستار برقراری هرچه سریع‌تر اینترنت موبایل در این شهر شدند.

٣۰ نفر از نمایندگان مجلس ایران «حوزه انتخابی تهران» از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور خواستند نسبت به وصل فوری اینترنت مویایل در تهران اقدام کند.

 

به گزارش «ایسنا»، نمایندگان مذکور در متن این نامه گفته اند:

«قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است.

انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است. شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.»

گفتنی است شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران 15 نوامبر جاری ( 24 آبان) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت بنزین افزایش یافته و با سهمیه‌بندی ارائه خواهد شد.

از روز شنبه 16 نوامبر اینترنت به طور سراسری در ایران قطع شد و دلیل آن را علی ربیعی، سخنگوی دولت انتشار فیلم‌های اعتراضات اعلام کرد.

از سوی دیگر وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه 22 نوامبر آذری جهرمی را به دلیل «قطع اینترنت» در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

اینترنت ثابت مشترکان خانگی و ادارات روز شنبه 23 نوامبر وصل شد. کماکان 62 میلیون مشترک اینترنتی تلفن همراه هنوز اینترنت ندارند.

روزنامه ایران در گزارش خسارت هر ساعت قطعی اینترنت را یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا