ایرانجهانخاورمیانهسیاست

نخست وزیر اسرائیل: “غیرقابل قبول‌ترین” سیاستمداران ایران نابود خواهند شد

روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل گفته است که به دنبال نابودی فیزیکی "غیرقابل قبول ترین" سیاستمداران ایران خواهد بود. 

شماره روز سه شنبه (۲ آذر) روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل گفته است که به دنبال نابودی فیزیکی “غیرقابل قبول ترین” سیاستمداران ایران خواهد بود.

به گفته بنت، اسرائیل آزادی عمل در برنامه ریزی و اجرای عملیات بر سر برنامه هسته ای ایران را حفظ خواهد کرد. و حتی اگر توافق هسته ای بین ایران و غرب حاصل شود، هیچ تعهدی بر اسرائیل تحمیل نخواهد کرد.

نخست وزیر اسرائیل همچنین گفت که ایران در حال حاضر “در آخرین مرحله” توسعه سلاح های هسته ای است.

وی خاطرنشان کرد: “ما در دوران سختی قرار داریم. شاید با بهترین دوستانمان  مباحثه داشته باشیم. در هر صورت، حتی اگر بازگشتی به توافق هسته ای صورت گیرد، اسرائیل طرف آن نخواهد بود.”

نفتالی بنت همچنین تاکید کرد که عملیات برای نابودی مسئولین برنامه هسته ای ایران و دیگر شخصیت های کلیدی ادامه خواهد یافت.

نفتالی بنت گفت: “ایرانی ها اسرائیل را با موشک محاصره کردند و خودشان در تهران در امان هستند. تعقیب تروریست های منفرد اعزامی از سوی نیروی قدس سپاه پاسداران ایران هیچ فایده ای ندارد. ما کسانی را که آنها را فرستادند تعقیب خواهیم کرد.”

لازم به ذکر است که روز گذشته رسانه های خارجی اظهاراتی از سوی نخست وزیر اسرائیل مبنی بر نزدیک شدن ایران به دستیابی به سلاح هسته ای منتشر کردند. گفته شد که اسرائیل حق انجام عملیات نظامی علیه ایران را برای خود محفوظ می دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا