ایران

نماینده مجلس: با این نحوه تصمیم گیری سران سه قوه، مجلس از شأن خودش می افتد

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس ایران پس از سخنان امروز علی خامنه ای مبنی بر «حمایت از طرح افزایش قیمت بنزین»، با اشاره به این موضوع که طبق قانون اساسی، مجلس مرجع تصمیم‌گیری است، افزود: با این نحوه تصمیم گیری سران سه قوه، مجلس از شأن خودش می افتد.

پروانه سلحشوری با بیان این نکته؛ مردمی که این روزها به سختی زندگی می‌کنند و مشکل معیشتی دارند چه خواهند شد و سوال اینجاست چه کسی قرار است به داد مردم برسد؟، افزود: چرا باید تصمیم‌گیری‌ها را عده‌ای دیگر انجام دهند و سختی‌ها را مردم بکشند؟

رهبر ایران، صبح امروز در جلسه درس خارج از فقه خود، تاکید کرده بود که «سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است.»

 

به گزارش الف، پروانه سلحشوری در ادامه می افزاید: چیزی که برایم عجیب و قابل پذیرش نیست این است که همین شورای سه نفره «FATF و پالرمو» را تصویب می کنند اما جاهای دیگر نظر این سران را غیرقابل قبول می دانند.

این نماینده مجلس ایران تصریح کرد: با این کارها مجلس از شأن خودش می افتد در صورتی که بر طبق قانون اساسی، مجلس مرجع تصمیم گیری است. امروز ما مشاهده می کنیم نهادهای دیگر مانند شورای نگهبان، مجمع تشخیص و سران قوا با تصمیم هایشان دست ما را می بندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا