آذربایجان

نماینده مجلس: زلزله زدگان همچنان منتظر کانکس هستند

نماینده میانه در مجلس ایران: در شب‌های سرد پاییزی مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی که جزو مناطق سردسیر به شمار می رود و این رسما در روستاها بیش از سایر جاهاست، کانکسی ندارند و باید توجه داشت در این فصل از سال چادر محیط مناسبی برای اسکان موقت نیست.

نماینده میانه در مجلس ایران گفت: زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی در شهرهای میانه و سراب همچنان منتظر کانکس هستند.

فردین فرمند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کاستی های خدمات‌رسانی به زلزله زدگان، اظهار داشت: در شب‌های سرد پاییزی مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی که جزو مناطق سردسیر به شمار می رود و این رسما در روستاها بیش از سایر جاهاست، کانکسی ندارند و باید توجه داشت در این فصل از سال چادر محیط مناسبی برای اسکان موقت نیست.

مقارن ساعت ۲ و ۱۷دقیقه بامداد جمعه ۱۷ آبان ماه زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان های میانه و سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.

بر اثر وقوع این زمین لرزه ۵۸۴ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۶۶ نفر به علت ماندن زیر آوار و ۵۱۸ نفر به علت ترس و اضطراب به مراکز درمانی مراجعه کردند و تعداد ۵ نفر در روستای ورنکش شهرستان میانه جان خود را از دست دادند.

در همین ارتباط تعداد ۲ نفر در بخش ترکمانچای نیز در چادر شخصی که در حیاط خانه خود برپا کرده بودند، به علت گاز گرفتگی فوت شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا