ایران

نیروی انتظامی: تاکنون ۱۸۰ نفر از لیدرهای ناآرامی‌های اخیر را دستگیر کرده ایم

نیروی انتظامی ایران، با صدور بیانیه ای مدعی شد که با مدیریت «هوشمندانه نیروی انتظامی و «مشارکت مردم بصیر و ولایی»، تاکنون ۱۸۰ نفر از «لیدرهای اصلی اغتشاشات» را شناسایی و دستگیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ایران، در این بیانیه با اشاره به ناآرامی های اخیر در سطح ایران که بنا به ادعای پلیس ایران با سازماندهی «معاندان» و «افراد فرصت طلب» که با «هدف ایجاد ناامنی»، «آسیب زدن و تخریب اموال عمومی» صورت گرفته بود، نیروی انتظامی با بکارگیری «ظرفیت های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی» موفق شد، لیدرهای اصلی و سرشبکه های این اقدامات «خرابکارانه» را شناسایی کند.

 

این بیانیه در ادامه مدعی می شود که با مدیریت «هوشمندانه ناجا»، تعامل دستگاه های امنیتی و نیز «مشارکت بسیار مطلوب مردم بصیر و ولایی» در «معرفی اغتشاشگران» و «برهم زنندگان نظم و امنیت»، تاکنون ۱۸۰ نفر از لیدرهای اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است که پیش از ظهر امروز، سخنگوی سپاه پاسداران ایران نیز در ادعایی مشابه گفته بود که این سازمان «لیدرها و سرشاخه‌های اصلی» ‌«اغتشاشات» را دستگیر کرده است. او همچنین افزوده بود که پشت پرده «اغتشاشات» اخیر «گروهک‌های تجزیه‌طلب» بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا