آذربایجان

پرسنل نظامی آذربایجان از استفاده از شبکه های اجتماعی منع شدند

آذربایجان فعالیت پرسنل نظامی خود را ممنوع می کند. این ممنوعیت‌ها در پیش نویس قانون جدید "در مورد وضعیت سربازان" منعکس شده است.

آذربایجان فعالیت پرسنل نظامی خود را ممنوع می کند. این ممنوعیت‌ها در پیش نویس قانون جدید “در مورد وضعیت سربازان” منعکس شده است.

بر اساس لایحه جدید، برای پرسنل نظامی آذربایجان اشغال مناصب مدیریت محلی [مانند شهردار]، عضویت در احزاب سیاسی، سازمان های غیردولتی، تشکل های مذهبی و اتحادیه های کارگری، شرکت در جلسات سیاسی، تظاهرات، راهپیمایی ها و اعتصاب های خیابانی، فعالیت های اقتصادی، رفتن به خارج از کشور برای اقامت دائم، انجام تبلیغات سیاسی و مذهبی، انتشار اسرار دولتی، بحث و انتقاد در مورد دستورات و اوامر فرماندهان (رؤسا) که با قانون معین شده است؛ مصاحبه مستقیم با رسانه ها یا نمایندگان آنها مرتبط با خدمت سربازی بدون اجازه فرماندهان (رؤسا)، اقدام (عدم اقدام) با هدف تعلیق خدمت نظامی، حمل وسایل و تجهیزات فنی (دستگاه ها) ممنوعه و آوردن آنها به داخل محوطه نظامی و استفاده از آنها، انتشار اطلاعات مربوط به خدمت نظامی در شبکه های اجتماعی و منابع اطلاعاتی اینترنتی و افشای وابستگی نظامی ممنوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا