آذربایجانایرانمقالات

پروژه خودساخته‌ای به نام «حسین رونقی» برای تسکین عقده ترند شدن

وقتی اعتراضات شروع شده و تنور کاملا داغ گردید، با وجود پرونده بازی که داشته از چند روز قبل در فضای مجازی خود و برادرش غوغا می‌کنند که حسین به همراه وکلایش به دادسرا مراجعه می‌کنند و همراه با خود چندین نفر برای فیلم برداری از صحنه ورود به دادسرا یا بازداشت احتمالی حاضر می‌کنند.

تیم کامل خانوادگی تشنه دیده شدن و پروژه قهرمان‌سازی کاذب که برادر و خواهر در فضای مجازی غوغا می‌کنند و مادر و پدر نیز جلوی زندان را قرق کرده‌اند که عکس‌های جگر سوز در حال پیچیدن به پتو کنار دیوار پل یادگار امام جلوی اوین را خوراک رسانه‌ها کنند.

روزی ادعا می‌کنند که هر دو پایش را شکسته‌اند وقتی هم بندهایش ادعای شکستگی پایش را تکذیب می‌کنند هم بند زندانی از نوع آزربایجانی به باد فحاشی و توهین توسط برادر غوغاسالار گرفته می‌شود.

در حال اعتصاب غذاست و این امر امکان ترند شدن در فضای مجازی را بالا می‌برد معلوم نیست کسی که با پای خود به دادسرا رفته است و حتی در قبال بازداشتش فریاد می‌زند که می‌خواهم به دادسرا بروم چه نیتی جز قهرمان بازی دارد که اعتصاب و اعزام به بیمارستان و دعوت مردم به حضور در جلو بیمارستان را سناریو سازی می‌کنند و همکاران اصلاح طلب و سلطنت طلب روزنامه نگارش نیز سیبیلش را به ستارخان تشبیه می‌کنند و می‌خواهند گنجشک را رنگ کرده و به جای قناری به ملت آزربایجان بچپانند زهی خیال باطل.

تیم خانوادگی تکمیل است و هر کسی نقشش را بخوبی ایفا می‌کند و تیم رسانه‌ای نیز هر روز ده‌ها خبر مخابره کرده و صدها کشته بلوچستان به اندازه سبیبل این پهلوان پنبه رسانه‌ای نشده است.

به هر حال فعال سیاسی است و علیرغم قبول نداشتن افکارش نگران جانش هستیم ولی خود و تیمش حرفه‌ای عمل کرده‌اند و این احساس انسانی مردم معترض را نیز به خدمت گرفته و فرصت خوبی برای قهرمان سازی پیدا کرده‌اند نوع حضور داوطلبانه در دادسرای امنیت و صحنه‌سازی بعدی و غوغای کاذب رسانه‌ای حکایت از برنامه پیچیده‌ای دارد که تاکنون نیز به موفقیت اعلایی رسیده‌اند تبارک الله
بالاخره با ۲۲سال سابقه فعالیت سیاسی و وکالت در بیش از ۸۰ پرونده سیاسی فرق فعال سیاسی و شومن را خوب می‌دانیم.

قیافه‌اش نشان می‌دهد که اعتصاب غذایش کمتر از یک هفته بوده نه ۴۰ روز و کفش واکس زده بند دارش نیز هر گونه ادعای شکستگی پا را زیر سوال می‌برد هرچند که بعدا از تکذیب شکستگی پا توسط هم بندهایش این ادعا به فراموشی سپرده شده و اعتصاب غذا ترند شد انگار ایران فقط یکنفر زندانی سیاسی دارد.
«دکتر جعفر افشارنیا»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا