آذربایجانایرانورزش

پیام قدردانی مالک باشگاه تراختور آزربایجان از حضور حماسی هواداران

محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراختور آذربایجان پس از حضور بیش از یکصد هزار نفری هواداران تراختور در بازی مقابل سپاهان اصفهان، با انتشار پیامی ویژه از هواداران این تیم و حضور پرشور آنها در استادیوم تقدیر کرد و آن را نشانگر «فرهنگ غنی‌، اتحاد، انسجام و همدلی» هواداران تیراختور آذربایجان دانست.

زنوزی حضور هواداران تراختور آذربایجان را صد هزار نفری دانست و نوشت که در روز غیر تعطیل تراختور آذربایجان ثابت کرد پرهوادارترین تیم آسیاست.

در متن پیام زنوزی آمده است: «حضور بیش از صد هزار هوادار از اقصی نقاط کشور در یک روز غیر تعطیل، بار دیگر به همگان ثابت کرد که تراختور پرهوادارترین و پرتماشاگرترین تیم در سطح آسیاست.‌ جا دارد از تک تک هواداران که با سختی‌های فراوان، خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و حماسه‌ای بی‌بدیل در فوتبال خلق کردند، تشکر و قدردانی کنم.

امروز هواداران تراختور بار دیگر علاوه بر فرهنگ غنی‌، اتحاد، انسجام و همدلی‌شان را نشان دادند و این حمایت فوق‌العاده هواداران، وظیفه‌‌مان در قبال پشتیبانی از تراختور را دوچندان کرد. همچنین جا دارد از تلاش و نمایش خوب اعضای تیم در این دیدار قدردانی کنم؛ چرا که تراختور کاملآ مستحق و لایق پیروزی در این بازی بود که با بدشانسی این اتفاق مهم رخ نداد.

امیدواریم در ادامه راه با کسب نتایج در خور شأن تراختور، پاسخ شایسته‌ای به محبت هواداران پرشورمان بدهیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا