آذربایجانایران

گماشته خامنه‌ای در تبریز آذربایجان را به اعزام تروریست به ایران متهم کرد

در حالیکه جمهوری اسلامی ایران بزرگترین صادرکننده تروریسم در جهان محسوب می شود، گماشته خامنه ای در تبریز در اظهاراتی مضحک، آذربایجان شمالی را به اعزام تروریست به ایران متهم کرد.

محمدعلی آل‌هاشم دیروز در نماز جمعه تبریز بدون نام بردن از آذربایجان ادعا کرد ایران «در مسائل منطقه‌ای در موضع صلح و برادری ایستاده» و «هیچ وقت به حقوق همسایگان تجاوز نکرده و اجازه هم ندادیم که کشوری حقوق ما پایمال کند.»

گماشته خامنه ای در تبریز گفت: «انتظار داریم تا همسایگان نیز در موضع صلح و برادری با ما تعامل کنند. جهموری اسلامی ایران  بارها تاکید کرده است رزمایش اخیر جمهوری اسلامی نه بر له و علیه هیچ یک از همسایگان نبود و اهداف مشخص خود را داشت.»

این غلام حلقه به گوش تهران، در ادامه ضمن تکرار ادعاهای بی اساس مقامات ایران بر علیه آذربایجان گفت: «ما معتقدیم مداخله خارجی در روابط کشورها مذموم است و نباید کشورهای همسایه به سکوی ارسال تروریست به کشورهای دیگر تبدیل شود.»

پس از اینکه هفته گذشته سرویس امنیت دولت آذربایجان از افشای یک گروه تروریستی تحت کنترل ایران در این کشور خبر داد حکومت ایران موج جدیدی از هجمه ها بر علیه آذربایجان به راه انداخته و در همین راستا به مزدوران خود در آذربایجان جنوبی دستور داده بر علیه آذربایجان نفرت پراکنی کنند.

در همین ارتباط در روزهای گذشته نیز «روح الله متفکرآزاد» و «وحید جلال زاده» نمایندگان مانقورد رژیم ایران در تبریز و اورمیه نیز سخنان مشابهی را بر علیه آذربایجان بر زبان رانده بودند.

وزارت اطلاعات ایران که به همراه سپاه پاسداران مجریان اصلی سناریوی حمله به شاهچراغ می باشد، پیش از این با انتشار اطلاعیه ای داعش را مسئول این حمله معرفی کرده بود اما پس از اینکه آذربایجان از افشای یک گروه تروریستی تحت کنترل ایران در این کشور خبر داد، وزارت اطلاعات ایران به ناگاه «یک تبعه آذربایجان» را مسئول این حمله معرفی کرد. اظهارات متناقض وزارت اطلاعات به سوژه خنده کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی نیز بدل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا