اجتماعیجهانسلامتی و زندگی

یک شهرک چادری با رعایت فاصله در مرکز شهر سان‌فرانسیسکو برای بی‌خانمان‌ها ایجاد شد

در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده آمریکا، یک شهرک ۸۰ چادری برای بی خانمانان در راستای اقدامات بر علیه شیوع کرونا ویروس ایجاد شده است.

این شهرک چادری که برای اقامت بی خانمان ها در محلی که تالار شهر در آن قرار دارد ایجاد شده است، همچنین غذا، دوش و آب آشامیدنی ارائه می کند.

لندن برید، فرماندار سان فرانسیسکو، که به دلیل تأخیر در انجام اقدامات برای افراد بی خانمان مورد انتقاد قرار گرفته بود، اظهار داشت که برپایی یک شهرک چادری را تأیید نمی کند اما حداقل از چادرهایی که با بی‌نظمی در پیاده روها پراکنده شده است، سالم تر است.

در حالی که تخمین زده می شود تقریباً ۸۰۰۰ بی‌خانمان در سانفرانسیسکو وجود داشته باشد، به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده در ایالت کالیفرنیا، ۱۳۰۰ بی‌خانمان در اتاق های هتل ها و کانکس‌های این شهر سکونت داده‌شد.

فرماندار کالیفرنیا با بیان اینکه امکان قرار دادن همه بی‌خانمان‌ها در هتل ها امکان پذیر نیست، توسط کسانی که استدلال می کنند چادرهای شلوغ سلامت جامعه را به خطر می اندازد، مورد انتقاد قرار می گیرد.

در حالی که تاکنون بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مورد کووید-۱۹ در ایالات متحده آمریکا شناسایی شده است، تعداد افرادی که به دلیل این بیماری جان خود را از دست داده اند نزدیک ۱۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا