آذربایجانایران

۳ فعال آذربایجانی بازداشت شده در بازی تراکتور به حبس تعلیقی محکوم شدند

۳ فعال آذربایجانی به نام های صمد حیدری، امین تقی زاده و هادی گوزلی که پس بازی بین تیم‌ های تراختور آذربایجان و هوادار تهران، هنگام خروج از استادیوم سهند تبریز دستگیر شده بودند، به حبس تعلیقی محکوم شدند.

جلسه نهایی بازپرسی این فعالین تورک آذربایجانی روز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در شعبه ۱۵بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز به ریاست «موسوی» انجام شد و هر یک از این فعالین به یک سال حبس تعلیقی محکوم شدند.

حکم صادره توسط بازپرس پرونده و بدون برگزار شدن دادگاه صادر شده است.

این فعالین آذربایجانی اعتراض خود نسبت به حکم صادره در دادگاه کیفری دو دادگستری شهر تبریز را به ثبت رسانده‌اند و منتظر نتیجه اعتراض خود هستند.

لازم به ذکر است، روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ بعد از بازی تیراختور آذربایجان و پدیده تهران، ۵ فعال تورک به اسامی «صمد حیدری، امین تقی زاده و هادی گؤزلی، سیامک سیفی و میلاد زین العابدینی» هنگام خروج از ورزشگاه سهند تبریز بازداشت شدند.

از میان این افراد «صمد حیدری، امین تقی زاده و هادی گؤزلی»، روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با ارجاع به شعبه ۱۵ بازپرسی تبریز، هرکدام به قید وثیقه پروانه کسب آزاد شدند. سیامک سیفی و میلاد زین العابدینی نیز در همان روز هر کدام به قید وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا