ایرانسیاست

همسر ابراهیم رییسی: ضد مدرن بودن اصیل‌ترین خصلت جمهوری اسلامی است

همسر ابراهیم رییسی در نشستی آنلاین تحت عنوان «گفتمان دولت سیزدهم» در دانشگاه علامه گفت، ضد مدرن بودن اصیل ترین خصلت جمهوری اسلامی است.

جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رییسی در نشستی آنلاین تحت عنوان «گفتمان دولت سیزدهم» در دانشگاه علامه گفت، ضد مدرن بودن اصیل ترین خصلت جمهوری اسلامی است.

جمیله علم‌الهدی، روز جمعه ۱۹ شهریور در سخنرانی خود، که کمی پس از تسلط طالبان بر افغانستان و اعلام حکومت تندرو و غیر عقلانی این گروه صورت گرفت، افزود: «رویکرد آنتی مدرنی که از سال ۵۷ شروع شد و ریشه کرد و ریشه‌های خود را در منطقه توسعه داد به شکل توقعات و درخواست‌های متفاوتی خود را نمایان می‌سازد.»

همسر ابراهیم رییسی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: «هم در ایران و هم در سایر جوامع همراه با ایران مثلاً لبنان طبقاتی از حاکمان حکیم و عادل یکی پس از دیگری ظهور می‌کنند. این یکی از ویژگی‌های آنتی مدرن بودن جمهوری اسلامی ایران است شاید اصیل‌ترین خصلت آن است.»

این عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی عنوان داشت، انقلابی که اتفاق افتاده (تغییر رژیم در سال ۵۷)، «بخش شگفتی ساز آنکه جنبه ضد مدرن آن را خیلی خیلی پررنگ می‌کند، ظهور یک حکیم حاکم عادل است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا