fa

سخنگوی قوه قضاییه ایران؛ یک شبکه جاسوسی هسته ای را شناسایی کرده ایم!

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران ادعا کرد که ایران یک شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات اتمی و دفاعی این کشور فعالیت می کرد را کشف کرده است

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران ادعا کرد: ایران یک شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات اتمی و دفاعی کشور فعالیت می کرد را کشف کرد.

به گزارش فارس، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران ادعا کرد: ایران یک شبکه جاسوسی را که بر روی تاسیسات اتمی و دفاعی این کشور فعالیت می کرد را کشف کرده است.

او افزود: اعضای گروه جاسوسی در سال گذشته با تلاش سرویس های امنیتی ایران شناسایی شده و عوامل آن در مراکز حساس ایران، از جمله مراکز هسته ای و دفاعی و زیر ساخت های دولتی (تاسیسات)، شناسایی شدند. بیشتر آنها دستگیر شده اند.

او گفت که دو جاسوس، مجازات زندان طولانی را دریافت کردند. اسماعیلی همچنین یادآور شد که دادگاه های نظامی ایران تحقیقات مربوط به دیگر اعضای این گروه جاسوسی را تکمیل کردند و دادستان مجازات اعدام برای آنها درخواست کرده است. بعضی از اعضای این شبکه که در مراکز نظامی شاغل بودند به اعدام محکوم شده‌اند که پرونده آن‌ها در نوبت رسیدگی قرار دارد.

پیشتر سازمان قضایی نیروهای مسلح ایران گزارش داد که یک افسر نظامی ایران به خاطر همکاری با سیا و جاسوسی برای آمریکا در ایران اعدام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا