آذربایجانایران

جعفر و میلاد اسمعیل زاده بازداشت و جهت تحمل حبس به زندان تبریز برده شدند

جعفر اسمعیل‎زاده بیشک و فرزندش میلاد اسمعیل‌زاده بیشک، دو فعال تُرک پس از حضور در واحد اجرای احکام تبریز بازداشت و جهت تحمل مدت محکومیت خود راهی زندان تبریز شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، جعفر اسمعیل‌زاده بیشک و فرزندش میلاد اسمعیل‌زاده بیشک، دو فعال تُرک پس از حضور در واحد اجرای احکام شهرستان تبریز بازداشت و جهت تحمل مدت محکومیت خود راهی زندان تبریز شدند.

جعفر و میلاد اسمعیل زاده بیشک در تاریخ ۸ خردادماه ۹۸ توسط نیروهای اطلاعات سپاه تبریز بازداشت و پس از ۵ روز هر کدام با تودیع قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شدند.

این شهروندان نهایتا توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب تبریز از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام از طریق پخش اعلامیه و تراکت و نوشتن مطالب مخالف نظام روی تابلو برخی اماکن و عکسبرداری و انتشار آن در فضای مجازی» هر یک به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

این حکم توسط شعبه ۳ دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان‌شرقی عینا تایید و به آنان ابلاغ شد.

جعفر اسمعیل زاده داور و مربی رسمی فدراسیون در رشته ورزشی رزمی کیک بوکس است و میلاد اسمعیل زاده نیز دارای مدال قهرمانی کشوری و بین المللی در این رشته ورزشی است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا