آذربایجانایران

حمله مامورین امنیتی به منزل «صالح ملاعباسی» و ضرب و شتم و اذیت همسر وی و دخترانش

مامورین امنیتی ایران با ورود غیر قانونی به منزل فعال ملی آذربایجانی ساکن اهر صالح ملا عباسی سعی در بازداشت این فعال داشتند که بدلیل عدم حضور ایشان در منزل موفق به بازداشت وی نشده اند.

عصر دیروز دوشنبه ۴ مهر چند مامور وزارت اطلاعات بدون نشان دادن حکم قضایی به صورت وحشیانه وارد‌ منزل فعال ملی صالح ملا عباسی شده و چند قطعه از اشیای شخصی وی و خانواده ایشان را ضبط کرده اند.

ابتدا یک مامور زن پس از باز کردن درب منزل توسط حمیرا ترابی همسر صالح ملا عباسی وی را بصورت وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و هم زمان ۵ مامور مرد هم وارد منزل ایشان شده و دهان خانم ترابی را برای جلوگیری از فریاد زدن گرفته و دوباره ایشان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

در این هنگام نیز یک مامور دیگر در مقابل درب منزل وظیفه کنترل را بر عهده داشته است.

مامورین امنیتی پس از ایجاد رعب و وحشت، به هم زدن منزل و ضرب و شتم حمیرا ترابی در مقابل چشمان دو دخترش وسایل شخصی این خانواده از جمله، یک دستگاه کامپیوتر، یک عدد لپ تاپ، سه عدد گوشی تلفن همراه، یک عدد تبلت و چند کتاب از جمله کتاب تاریخ تورکان پرفسور زهتابی را ضبط نموده اند.

لازم به ذکر است که، یک مامور زن و یک مامور مرد هنگام گرفتن تلفن همراه دختر صالح ملاعباسی (گونش ملاعباسی) به دلیل مقاومت وی، ایشان را نیز مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار داده اند.

مامورین امنیتی پس از انجام این اقدامات وحشیانه و غیرقانونی تصمیم به بازداشت حمیرا ترابی گرفته و به ایشان گفته اند که باید بصورت محجبه و با چادر سوار اتومبیل آن‌ها شود که با مقاومت خانم ترابی مواجح گشته‌اند. حمیرا ترابی خطاب به مامورین گفته است که چادر به سر نخواهد کرد.

با مقاومت خانم حمیرا ترابی، مامورین امنیتی اتومبیل وزارت اطلاعات را وارد حیاط خانه ایشان کرده و وی را به زور سوار ماشین نموده اند که سپس با ورود یک مامور دیگر به منزل و گفتگو با وی از این اقدام منصرف شده و جهت دستگیری فعال ملی صالح ملا عباسی از منزل ایشان خارج شده اند.

صالح ملا عباسی فعال ملی آذربایجانی ساکن اهر تاکنون بارها به‌دلیل فعالیت های مدنی خود بازداشت شده و توسط دادگاه های حکومت ایران محاکمه و به حبس محکوم شده است.

گفتنی است همسر و سه دختر این فعال نیز به دفعات مورد آزار و اذیت مامورین امنیتی رژیم ایران قرار گرفته و بازداشت نیز شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا