ایرانجهانخاورمیانهسیاست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران: نابودی اسرائیل بزرگ‌ترین هدف ماست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران، یکشنبه ۷ آذر گفته است: «نابودی اسرائیل بزرگ‌ترین آرمان پیش‌روی ماست و بزرگ‌ترین هدفی است که دنبال می‌کنیم.»

ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در گفتگویی که خبرگزاری بسیج یکشنبه ۷ آذر منتشر کرده، گفته است: «نابودی اسرائیل بزرگ‌ترین آرمان پیش‌روی ماست و بزرگ‌ترین هدفی است که دنبال می‌کنیم.»

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در ادامه تهدید خود پا را فراتر گذاشته و گفته است: «همه کسانی هم که حتی اسم مسلمان رویشان است مثل عربستان سعودی، بحرین و امارات متحده عربی از نظر ما بخشی از این رژیم هستند و این خیلی مهم است.»

ابوالفضل شکارچی با اشاره به برقراری رابطه رسمی سیاسی بین اسرائیل و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج و حضور اسرائیل در منطقه، گفت این حضور هم برای جمهوری اسلامی و هم برای همه ملت‌های منطقه غیر قابل‌تحمل است.

این سخنان در آستانه آغاز مذاکرات وین برای احیای برجام مطرح شده است. اسرائیل بارها هشدار داده که حتی در صورت دستیابی قدرت‌های جهانی به یک توافق با ایران، این کشور در صورت نیاز خود به اقدامات لازم برای جلوگیری از دسترسی ایران به بمب اتمی اقدام خواهد کرد.

شکارچی همچنین مدعی شده است: «حضور مستشاری ما در سوریه برای ایجاد امنیت و برای دفاع از مردم سوریه بوده است و نرفتیم که ناامنی ایجاد کنیم. شما هیچ رد پایی از جمهوری اسلامی در هیچ کجای دنیا برای ناامنی نمی‌بینید و هر کجا بوده برای امنیت، دفاع از مردم و دفاع از مظلوم بوده است.»

این در حالیست که تمام کشورهایی که ایران در آن حضور دارد -مانند لبنان، عراق، سوریه و یمن- بزرگترین بحران‌های بشری و اقتصادی روز را تجربه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا