ورزش

میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در ایران لغو شد

کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در ایران را به دلیل بروز اتفاقات اخیر{سرکوب معترضان در ایران} لغو کرد.

کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در ایران را لغو کرد.

 

کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی روز یک‌شنبه جلسه‌ای را در استانبول ترکیه برگزار کرد که در پی آن برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ در تهران را به دلیل بروز اتفاقات اخیر در ایران لغو کرد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام نموده که کشورهای ژاپن و مجارستان نیز اعلام کرده‌اند که از حضور در جام جهانی با میزبانی تهران خودداری خواهند کرد.

بنا بر اعلام اتحادیه جهانی کشتی این تصمیم بر اساس توصیه برخی کشورها و برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاق احتمالی برای ورزشکاران گرفته شده است.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قرار بود روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

احتمالا برگزاری این رقابت‌ها در هفته‌های آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

 

در همین رابطه، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی ایران، لحظاتی قبل اعلام کرد که اتحادیه جهانی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی ضمن «قدردانی از تلاش‌های ایران برای میزبانی» از این رقابت‌ها، لغو برگزاری رقابت‌های جام جهانی را به اطلاع فدراسیون کشتی رسانده است.
او در ادامه مدعی شده است که ما هزینه‌های زیادی را برای میزبانی خوب و شایسته از این رقابت‌ها متحمل شده‌ایم و رییس فدراسیون کشتی نیز به شدت پیگیر است تا با رایزنی‌های مختلف بتواند میزبانی را به ایران بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا