اجتماعی

آیا امیر «تتلو» در ترکیه بازداشت شده است؟

امیرحسین مقصودلو، مشهور به تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به خواست دولت ایران او را بازداشت کرده است!

امیرحسین مقصودلو، مشهور به تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است!

 

خبرگزاری ایسنا نیز طی خبری از قول «هادی شیرزاد»، رییس پلیس بین الملل «ناجا»، اعلام کرده است که «با درخواست مرجع قضایی پلیس اینترپل برای این فرد اعلان قرمز صادر کرد.»

بر اساس این گزارش، سایت پلیس ایران نیز به نقل از «سردار نوریان» نوشته است: «به درخواست مرجع قضائی به دلیل ترغیب شهروندان خصوصاً جوانان به استفاده از مواد مخدر به ویژه روانگردان ها و نیز اشاعه فساد، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی “امیرحسین مقصودلو” (تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد که در نتیجه آن، فرد یاد شده توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است.»

«روناک»، مدیر برنامه تتلو نیز نوشته که امیر تتلو که سال‌ها ساکن ترکیه بود، بعد از مدت‌ها سرانجام «ویزای بریتانیا» را دریافت کرد و هنگام عزیمت به این کشور، از سوی پلیس بازداشت شد.

 

صفحه مدیر برنامه تتلو در اینستاگرام، ویدیویی نیز منتشر شده که به نظر می‌رسد خود تتلو پس از بازداشت و در خودروی پلیس آن را ضبط کرده است.

 

https://www.instagram.com/p/B727gjKhk0P/

 

گفتنی است که امیر تتلو از جمله خوانندگان پرحاشیه ایرانی می باشد که علاوه بر محتوای ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدیوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا