ایران

احمد خاتمی: «لانه زنبور» شبکه های اجتماعی بود، بستیم و جلوي گسترش «فتنه» گرفته شد

خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان، با اشاره به نقش «مخرب» شبکه ها اجتماعی و فضای مجازی در ناآرامیهای اخیر، گفت: در حوادث اخير «لانه زنبور» (شبکه هاي اجتماعی خارجي) بسته و جلوي گسترش «فتنه» گرفته شد.

احمد خاتمی، سخنگوی خبرگان رهبری در ایران گفت که اعضای کميسيون سياسي ، اجتماعي و فرهنگي مجلس خبرگان، جلوگیری از فعالیت مجدد شبکه های خارجی در کشور را تصویب کردند!

به گزارش صدا و سیمای دولت ایران، خاتمی در حاشیه جلسه کمیسیون «مجلس خبرگان رهبری» در قم، با اشاره به نقش «مخرب» شبکه ها اجتماعی و فضاي مجازي خارجي که در حوادث اخير «جنايت کارانه» عمل کردند و به صراحت «تخريب و اغتشاش» را آموزش دادند، گفت: «اعضاي کميسيون سياسي اجتماعي و فرهنگي مجلس خبرگان در مصوبه اي تاکيد کردند مسئولان اجازه فعاليت اين شبکه ها از اين پس ندهند.»

او مدعی شد که در حوادث اخير «لانه زنبور» (شبکه هاي اجتماعی خارجي) بسته و جلوي گسترش «فتنه» گرفته شد به همين خاطر تحريم کنندگان «ملت» نگرانند ، که چرا اين شبکه ها را بسته اند.

سخنگوی مجلس خبرگان ایران، گفت: «اعضاي کميسيون سياسي ، اجتماعي و فرهنگي مجلس خبرگان تاکيد کردند شبکه هاي داخلي قدرت تامين نيازهاي مردم را دارند و مسئولان بايد شبکه هاي داخلي را تقويت کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا