تحلیل و گزارشسیاست

ادعای جدید رژیم ایران:«یهودیان بهایی شده، در دانشگاه آمریکا می خواهند سلاح بیولوژیک علیه ایرانیان بسازند»

تسنیم ادعا می کند که تلاش برای شناخت ژنتیک ایرانیان، توسط گروهی موسوم به “یهودیان مخفی” و همچنین بهائیان ایرانی، در یک کانون پژوهشی ایالات متحده صورت می گیرد.

در اوج مصیبت کورونا که هر روز صدها نفر قربانی می گیرد، حکومت اسلامی ایران دوباره به یکی از شیطانی ترین شیوه های ضد یهودی روی آورده و برای توجیه بی لیاقتی های خود در رسیدگی به شیوع کورونا، ادعای تازه ای مطرح ساخته و آن این که یهودیان، به مطالعات ژنتیک پرداخته اند تا شیوه های ابداع کنند که باعث نابودی ایرانیان و مسلمانان شوند.

خبرگزاری تسنیم که بیانگر دیدگاه های سپاه پاسداران و قشر متحجر رژیم است، دوباره به استفاده از واژه “یهودیان مخفی” روی آورده و ادعا می کند که این افراد که ظاهرا مسلمان شده اند، با شیوه های شیطانی به انتقام جویی می پردازند و به تحقیقات ژنتیک ادامه می دهند تا ایرانیان و مسلمانان را نابود کنند.

روی آوردن رسانه های حکومتی به این گونه تبلیغات زهرآگین و شیطان پرستانه، پس از آن است که علی خامنه ای، در موجه جلوه دادن بی کفایتی رژیم در رسیدگی به ویروس کورونا، ادعا کرد که ایالات متحده به شناسایی ژنتیک ایرانیان پرداخته و نوعی ویروس کورونا با همین خصوصیات تولید کرده که ایرانیان را برای همیشه مبتلا به ویروس نگاه دارد.

تسنیم ادعا می کند که تلاش برای شناخت ژنتیک ایرانیان، توسط گروهی موسوم به “یهودیان مخفی” و همچنین بهائیان ایرانی، در یک کانون پژوهشی ایالات متحده صورت می گیرد.

فرماندهان سپاه پاسداران نیز که ادعا کرده بودند بزرگترین نقش را در مبارزه با کورونا ایفا کرده و میکنند نیز، در هفته های اخیر از جنگ بیولوژیک دشمن و حتی جنگ شیمیایی و اتمی علیه ایرانیان سخن گفته اند – ادعاهای پوچی که هدف آن منحرف ساختن توجه مردم ایران از بیماری کورونا به سوی یک دشمن موهوم خارجی می باشد.

خبرگزاری تسنیم در گزارش افترا آمیز خود علیه یهودیان، ابتدا از آن چه که “یهودیان مخفی” نامیده اند نام می برد و می نویسد: «از دیرباز، یکی از مهم ترین فناوری های سیاسی – اجتماعی یهودیان خاص، کتمان آئین شان بوده است». تسنیم می افزاید: «این تکنیک آن ها، حتی در قرآن کریم نیز تشریح شده و آمده است». تسنیم برای اثبات این تئوری شیطانی، به نقل آیه ۷۲ از سوره آل عمران پرداخته است.

واژه “یهودیان مخفی” را حکومت اسلامی ایران درباره یهودیانی به کار می برد که در زیر فشار و تهدید جانی آخوندهای ماجراجو، ناچار به ترک دین خویش گردیده، ولی مخفیانه به آیین یهود ادامه داده اند. حدود یکصد و هشتاد سال پیش، آخوندهای مشهد با به راه انداختن یک فتنه مذهبی، دستور قتل یهودیان را صادر کردند و ده ها تن از آنان را کشتند و بقیه را ناچار کردند اعلام مسلمانی کنند، ولی آنان مخفیانه به اعتقادی دینی خود ادامه دادند و یهودیت را کاملا حفظ کردند و اکثر آنها امروز در ایالات متحده زندگی می کنند و علنا به یهودیت بازگشته اند.

رژیم ایران همچنین با به کار بردن واژه “یهودیان مخفی”، از فاجعه دیگری بهره می گیرد که در قرون وسطی در اسپانیا و پرتغال روی داد و آخوندهای متعصب مسیحی شمار زیادی از یهودیان را کشتند و بقیه را ناچار ساختند به مسیحیت روی آورند، ولی آنان و فرزندان و نوادگان آن ها به صورت پنهان به یهودیت خود پایبند ماندند. این افراد در اصطلاح “انوسیم” نامیده می شوند که به مفهوم “ناچار شدگان” است.

رژیم ایران در سال های اخیر در چارچوب تبلیغات گسترده ضد یهودی، از این رویدادهای ظالمانه به سوء استفاده سیاسی پرداخته و ادعا می کند که این یهودیان که ناچار به پذیرفتن دین دیگر شده اند، به انتقام جویی از بشریت پرداخته اند. این یک ادعای شیطانی برای موجه جلوه دادن آزار و کشتار یهودیان است که پیشینه دو هزار ساله دارد.

سامانه تسنیم با آوردن یک رشته افتراهای آخوندهای اسلامی در طول قرون، به این ادعا پرداخته که یهودیان بهایی شده، برای اجرای این توطئه دست اتحاد داده اند و شماری از بلندپایگان نظام سیاسی پیشین ایران افراد بهایی بوده اند و حتی ادعا می کند که رئیس ساواک بهایی بوده است.

تسنیم ادعا می کند که تحقیقات برای شناخت ژنتیک ایرانیان در دانشگاه استنفورد در ایالات متحده صورت می گیرد و عاملان آن، به گفته این سامانه، “بهای های شناسنامه دار امنیتی هستند که احتمالا هنوز در سطح بالایی اصالت یهودی بودن خود را حفظ کرده اند”. تسنیم در ادامه این مهملات می نویسد: آن ها خود را برای جنگ شیمیایی و بیولوژیک و اتمی علیه ایران آماده می سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا