آذربایجان

ارتشی که ارمنستان شکست خورده را لرزاند (ویدیو)

وزارت دفاع آذربایجان امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند چندین فیلم کوتاه درباره تمرینات عملیاتی و تاکتیکی گسترده ارتش آذربایجان در مناطق آزاد شده قره‌باغ منتشر کرد.

وزارت دفاع آذربایجان امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند چندین فیلم کوتاه درباره تمرینات عملیاتی و تاکتیکی گسترده ارتش آذربایجان در مناطق آزاد شده قره‌باغ منتشر کرد. آخرین فیلم حرکت واحدهای موشکی و توپخانه ای را در مسیرهای تعیین شده نشان می دهد.

در این فیلم ها، تعداد زیادی خودروی زرهی جدید، کامیون های نظامی، پرتابگر موشک، هویتزرهای خودران و دیگر سلاح های مدرن دیده می‌شوند.

همه اینها به وضوح نشان می دهد که با وجود جنگی که فقط چند ماه پیش به پایان رسیده است، پتانسیل جنگی و توانایی های ارتش آذربایجان بسیار بالا است. این واقعیت که ارتش در چند ماه اول پس از جنگ کاملاً توانایی های خود را برای تمرینات عملیاتی و تاکتیکی گسترده بسیج کرد، حاکی از آن است که نه تنها پتانسیل جنگی آن ضعیف نشده، به دلیل تجربه ارزشمندی که در جنگ به دست آورده، افزایش نیز یافته است.

به عبارت دیگر، ارتش آذربایجان اکنون تضمین کننده وضعیت جدید در منطقه است.

ارمنستان نیز اعلام کرده است که احتمالاً در پاسخ به آموزش های فعلی ارتش آذربایجان، تمرینات گسترده ای را در “همه جهات” آغاز کند. به عبارت دیگر، این کشور سعی خواهد کرد بقایای ارتش شکست خورده و تجهیزات به جا مانده اما نا کار آمد خود را به نمایش بگذارد.

دیدن و مقایسه آن تصاویر جالب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا