آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

اعتراضات اورمیه؛ ابوالفضل عسگرزاده بازداشت شد

بر اساس گزارشات ارسالی «ابوالفضل عسگرزاده» امروز پنجشنبه ۱۰‌مهرماه در خیابان عطایی اورمیه در جریان اعتراضات از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

بر اساس آخرین اخبار رسیده «ابوالفضل عسگرزاده»، فعالی مدنی تورک ساکن اورمیه امروز پنجشنبه ۱۰‌مهرماه در خیابان عطایی اورمیه در جریان اعتراضات از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

این اعتراضات در پی فراخوانی که پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود شکل گرفت. بر اساس این فراخوان، شرکت کنندگان در اعتراضات امروز، ارسال و انتقال تسلیحات از ایران به ارمنستان را محکوم و حمایت خود را از حق دفاع مشروع جمهوری آذربایجان در آزادسازی مناطق اشغالی خود اعلام داشتند.

همزمان، ‏نیروهای امنیتی عصر امروز پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ علی خیرجو، محسن اسمعیلی مقدم، میثم جولانی و پیمان آقایی چهار فعال مدنی تورک را در اردبیل بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

همچنین، جواد رضایی دیگر فعال مدنی تورک امروز پنجشنبه ۱۰ مهرماه در ساعت ۱۷:۴۰ در خیابان عطایی اورمیه هنگامی که شعار «قاراباغ بیزیمدی» (قره‌باغ متعلق به ماست) سر می‌داده، از سوی مآمورین امنیتی با ضرب و شتم بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا