آذربایجانایران

افزایش آمار بازداشت شدگان دبیرستان شاهد اردبیل

کلام الله صفری مزدور بسیجی و مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل

در اولین روز هفته با شروع ساعت کاری آمار بازداشتی ها دانش آموزان دختر دبیرستان دخترانه شاهد کامل تر می شود.

بر گزارشات موثق تعداد بازداشتی های دبیرستان دخترانه شاهد اردبیل به ۱۹نفر رسید.

۱۰نفر از دانش آموزان کلاس دهم ریاضی فیزیک و ۹نفر از دانش آموزان کلاس یازدهم انسانی در بازداشت بسر می برند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که تعدادی از مادران و پدران بازداشت شدگان در ساختمان اداره کل آموزش و پرورش اردبیل تجمع کرده اند. اما هیچ مرجعی پاسخگوی مادران و پدران نبوده و مزدور بسیجی «کلام الله صفری» مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل که در همایش اجباری «سلام فرمانده » در عالی قاپو حضور داشت و سپس با نیروهای امنیتی شخصا در دبیرستان دخترانه شاهد حضور داشت، با پرخاش گری به خانواده دختران بازداشت شده مدعی هست که ضد انقلاب در بین این دانش آموزان  نفوذ کرده و تا بررسی کامل در اختیار نهادهای امنیتی خواهند بود.

به گفته منابع معتبر
بسیجی های مزدور زن «عذرا فاتحی و افضلی فر» که در ضرب و شتم و بازداشت دانش آموزان دختر نقش فعالی داشتند به دلیل افشاء نقششان و عصبیت خانواده دانش آموزان و افکار عمومی در اردبیل روز شنبه ۲۳مهر از حضور در مدرسه خودداری کرده اند.

به گفته شاهدان عینی سایر دانش آموزان دختر در اعتراض به بازداشت همکلاسی های خود، بر دیوارهای مدرسه به تعداد زیاد با ماژیک شعار «مرگ بر مزدور» نوشته اند.
کادر درمان بیمارستان فاطمی طی تماسی گفته‌اند که دو نفر از دانش آموزان دبیرستان شاهد وضعیتشان وخیم بود که یکی از آنها فوت کرد و یک دانش آموز دیگر همچنان وضعیتش وخیم است و تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا