جهان

افشاء ایمیل‌های مرتبط با حزب دمکرات آمریکا؛ از فرماندهی سلیمانی بر داعش تا سرکوب اعتراضات

تیم ترامپ در یک حرکت کم سابقه نزدیک به ۳۵ هزار ایمیل مخفی از هیلاری کلینتون که مرتبط با حزب دموکرات و باراک اوباما میباشد را افشا و از طبقه بندی خارج کرده است.

در این مجموعه ایمیل ها رسوایی ارتباط و کمک های گوناگون اوباما و حزب دموکرات آمریکا به جمهوری اسلامی، همکاری قاسم سلیمانی با حزب دموکرات آمریکا برای ایجاد آشوب در منطقه، کمک حزب دموکرات آمریکا برای ایجاد هرج و مرج در منطقه از طریق اخوان المسلمین، جمهوری اسلامی و قطر، همکاری با چپگرایان، حمایت از روی کار آمدن اسلامگرایان سیاسی و صدها رسوایی دیگر فاش شده است که نشان می‌دهد سیاست حزب دموکرات از زمان کارتر تا امروز هیچ تغییری نکرده است اما مافیای رسانه ای تصمیم به بایکوت خبری این موضوع گرفته است.

ترجمه یکی از ایمیل‌های لو رفته هیلاری کلینتون درباره دخالت جمهوری اسلامی در «سرکوب مردم سوریه»


ترجمه متن ايميل در تصوير: ایران در پشت رژیم اسد ایستاده است و به پشتیبانی خود برای سرکوب مردم سوریه ادامه می‌دهد.
‏تعدادی از مقامات ارشد ایران برای هماهنگی سرکوب شهروندان سوریه با مقامات سوریه به آنجا سفر کرده‌اند.
علاوه بر این، ایران تجهیزات مربوط به امنیت -از جمله مهمات- را در اختیار سرویس‌های امنیتی سوریه قرار داده است که علیه مردم سوریه استفاده می‌شود.
‏همچنين، اين موضوع مورد توجه ما قرار گرفته است که قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، اوایل ژانویه ٢٠١٢ در دمشق، سوریه بوده است و با توجه به جايگاه سلیمانی در حکومت ایران، اطمینان داریم که وی بايد در بالاترین سطوح دولت سوریه از جمله بشار اسد رئیس جمهور پذيرفته شود.

همچنین، در بسیاری از اسناد فاش شده گفته می‌شود که قاسم سلیمانی فرمانده داعش بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا