آذربایجان

الهام علی‌اف، آذربایجانی‌های جهان را بمناسبت ۳۱ دسامبر روز همبستگی تبریک گفت

الهام علی‌اف، رییس جمهوری آذربایجان خطاب به آذربایجانی های سراسر جهان ۳۱ دسامبر روز همبستگی را تبریک گفت.

به گزارش بخش فارسی گروه خبری ای‌ان‌تی به نقل از آذرتاج، رییس جمهوری آذربایجان در پیام خود گفت: “هموطنان عزیز! هم‌زبانان عزیز! من به مناسبت ۳۱ دسامبر – روز همبستگی آذربایجانی های جهان، که توسط حیدر علی‌اف، رهبر فقید [آذربایجان] بنیان نهاده شد، از صمیم قلب به شما تبریک می گویم و آرزوهای صمیمانه خود را به هرکدام از شما می رسانم.»

رییس جمهوری آذربایجان با اشاره به نبرد بزرگ میهنی برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی گفت که آذربایجانی‌های جهان در این نبرد اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند. وی تأکید کرد: “ما قره باغ، [سرزمین] مادری خود را در اسرع وقت به بهشت ​​واقعی تبدیل خواهیم کرد.”

آقای علی‌اف همچنین گفت: “رژه بزرگ پیروزی که در ۱۰ دسامبر در میدان آزادی باکو برگزار شد، نشان دهنده قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی دولت آذربایجان، اراده مردم ما، عزم ارتش ما برای پیروزی، روحیه محکم سربازان و افسران ما بود.”

رییس جمهوری آذربایجان با اشاره به آذربایجانی‌های جهان تأکید کرد که آنها هنگام مقابله فداکارانه با «تحریکات موذیانه دشمن و محافل ضد آذربایجانی در طول جنگ مقدس میهنی»، «سهم شایسته ای در پیروزی ما» و«در انتقال حقایق آذربایجان به جامعه جهانی» داشتند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا