مقالات

بیانیه همبستگی جنبش آزادیبخش الأحواز با ملت آذربایجان جنوبی

سلام بر ملت شریف و قهرمان آذربایجان جنوبی، شیرمردان، شیرزنان و کودکان و جان برکفنان مقاوم در برابر جنایت‌های رژیم فاشیستی ایران.

در راستای آزادسازی زمین‌های اشغال شده توسط نظام اشغالگر خونخوار ایران ملت‌های غیر فارس در جغرافیای موسوم به ایران سعی کرده و می‌کنند که از فرصت‌های ایجاد شده در منطقه به نفع آزادی سرزمین‌های خود بنفع احسن استفاده بعمل در ‌آورند.

و در زمینه دفاع از ملت بزرگ آذربایجان جنوبی، جنبش آزادیبخش الأحواز خود را مسئول می‌داند با این بیانیه دفاع خود و ملت الأحواز را از ملت شجاع آذربایجان که برای برقراری صلح در منطقه جنگی آذربایجان شمالی و ارمنستان به خیابان‌ها آمده و با روش‌های مسالمت‌آمیز سعی داشته‌اند به پایان یافتن این جنگ دست داشته باشند ولی با نیروهای تروریست سپاه و نیروهای نظامی جمهوری خونخوار ایران مواجه شده و این نیروها دست به دستگیری صدها جوان معترض و سرکوب ملت بیگناه آذربایجان برداشته‌اند.

ما جنبش آزادیبخش الأحواز ضمن محکوم کردن این جنایت ضد بشری رژیم (نظام ایران) بر ملت آذربایجان جنوبی، همبستگی و حمایت خود را از این ملت غیور اعلام می‌داریم و خواستار پایان یافتن و آزادی جوانان دستگیر شده آذربایجان جنوبی هستیم.

همچنین از اتحادیه اروپا و آمریکا و سازمان بین‌الملل و تمامی نهادها و سازمان‌های حقوق بشر می‌خواهیم به این موضوع ورود به‌عمل آورده و اعمال مکرر و وحشیانه رژیم ایران را محکوم نمایند.

بيانيه همبستگى جنبش آزاديبخش الأحواز با ملت آذربايجان جنوبى

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا