ایرانسیاست

تصویری؛ احمدی‌نژاد: وزارت اطلاعات تحت نام کالاهای تحریمی «لوازم آرایشی وارد می‌کرد»

محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود، ابعاد جدیدی از فساد در سازمان‌های اطلاعاتی ایران افشا کرد.

محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق ایران و نامزد رد صلاحیت شده شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در تازه‌ترین گفتگوی خود که با محمدرضا تقوی‌فر انجام داده، ابعاد جدیدی از فساد در سازمان‌های اطلاعاتی ایران افشا کرد.

محمود احمدی‌نژاد در بخشی از این گفتگو می‌گوید که در دوره ریاست جمهوریش، یکی از باندهای وزارت اطلاعات ایران تحت مدیریت یکی از معاونین وزیر اطلاعات، طی چندین مرتبه «چندین کانتینر لوازم آرایشی تحت نام کالاهای تحریمی و امنیتی» از گمرک بوشهر وارد می‌کرد که در نهایت منجر به استعفای مدیر گمرک بوشهر شد.

احمدی‌نژاد در این گفتگوی یک ساعته می‌گوید، کسانی و نهادهایی که «وظیفه دارند با فساد مقابله کنند خودشان فاسد شدند.. و فساد را گسترش می‌دهند.» وی تاکید می‌کند که «دامنه این کار خیلی وسیع است.»

به گزارش بخش فارسی گروه خبری ای‌ان‌تی، افشاگری احمدی‌نژاد از فساد در نهادهای اطلاعاتی امنیتی ایران در حالی صورت می‌گیرد که این نهادها، فعالین سیاسی و مدنی، از جمله فعالین مدنی آذربایجانی را تحت عناوین امنیتی بازداشت، شکنجه و با مشارکت قوه قضاییه به حبس‌های طولانی مدت محکوم وسپس  برای از بین بردن در زندان با روش‌های غیرمستقیم تلاش می‌کنند.

همچنین بخوانید: رئیس سابق موساد: بین رهبران ایران نفوذ کرده‌ایم، رصد می‌کنیم و دوران دروغ به پایان رسیده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا