ایران

تعداد فوتی‌های کرونای ثبت شده در بهشت زهرای تهران از ۵۰ نفر در روز عبور کرد

در همین حال بنابر اعلام وزارت بهداشت، آمار رسمی تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در کشور که اول بهمن ماه ۲۰ نفر بود با گسترش سویه اومیکرون در روز بیست و هفتم بهمن ماه به ۱۸۵ نفر افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران گفت تعداد فوتی‌های کرونا که در این آرامستان ثبت شده، ابتدای بهمن ماه چهار تا شش نفر بود اما پنج‌شنبه بیست و هشتم بهمن ماه از ۵۰ نفر در روز عبور کرد.

در همین حال بنابر اعلام وزارت بهداشت، آمار رسمی تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در کشور که اول بهمن ماه ۲۰ نفر بود با گسترش سویه اومیکرون در روز بیست و هفتم بهمن ماه به ۱۸۵ نفر افزایش یافت.

سعید غضنفری، مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران، روز پنج‌شنبه گفت که تعداد فوتی‌های کرونا که در بهشت زهرا ثبت شده باردیگر از ۵۰ نفر در روز فراتر رفته است.

غصنفری افزود که در ابتدای بهمن ماه تعداد فوتی‌های کرونا ثبت شده در بهشت زهرا روزانه ۴ تا ۶ نفر بود اما در حال حاضر افزایش یافته و به ۵۰ نفر رسیده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران اضافه کرد که در حال حاضر روزانه بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ فوتی به بهشت زهرا منتقل می‌شوند که ۵۰ نفر آن‌ها در اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

غضنفری گفت که هنوز در سالن تطهیر شرایط آرامی داریم و پرسنل ما ۲۴ ساعت سرکار و ۲۴ ساعت در استراحت هستند و اگر به شرایط بحرانی برسیم به نوبت‌بندی ۴۸ ساعت سرکار و ۲۴ ساعت استراحت خواهیم رسید.

ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت با افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از سویه اومیکرون و با وجود وضعیت قرمز بیش از ۲۴۰ شهر از جمله مراکز اغلب استان‌ها، محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز کرونا یا اقدامات ویژه‌ دیگری برای پیشگیری از افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا اعمال نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا