ایران

جانشین فرمانده سپاه: حتی یک نفر از سپاه و بسیج اسلحه نداشت

علی فدوی با اشاره به ناآرامی های اخیر در شهرهای مختلف ایران، مدعی شد که در اتفاقات اخیر «حتی یک نفر از سپاه و بسیج اسلحه» نداشت، «ما بی‌اسلحه به سطح شهرها رفتیم» در حالی که در مقابل ما اسلحه بسیار بود. 

 علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در همایشی با عنوان «حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی» طی سخنانی گفت: «تراز انقلاب اسلامی یعنی تراز اسلام». 

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران با اعلام این مطلب که در ایران خیلی از «سیستم های جاری» را آمریکا نوشته است، افزود: در حالی که هیچ آمریکایی جرأت نمی‌کند از هزار کیلومتری مرز ایران هم رد شود، لذا این را باید عوض کرد.

او ضمن اشاره به ناآرامی های اخیر در شهرهای مختلف ایران، مدعی شد که در اتفاقات اخیر «حتی یک نفر از سپاه و بسیج اسلحه» نداشت، «ما بی‌اسلحه به سطح شهرها رفتیم» در حالی که در مقابل ما اسلحه بسیار بود.

 

او سپس اضافه کرد: «البته در مقرهای ما اسلحه بود و اگر به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج حمله کردند از خودشان دفاع کردند، اما در خیابان به صورت جامع همه را کنترل می‌کردیم. حتی ما در مرکز فرماندهی به صورت تصویری با همه کشور تماس زنده داشتیم و تمام تصاویر را داشتیم.»

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا