اجتماعیایران

جزئیاتی تازه از حادثه انفجار تالار عروسی در «سقز»

بنا به اظهارات شهردار «سقز»، انفجار کپسول گاز مایع باعث ترس افراد شده و تمام حاضران در تالار نیز به سمت درب خروجی هجوم آورده و در اثر آن ۱۱ نفر زیر دست و پا فوت کرده که چند نفر از آنان کودک بودند.

شهردار و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز جزئیاتی تازه از حادثه انفجار تالار عروسی این شهر را اعلام کردند.

 

صالحی بابامیری جزئیات تازه از حادثه سقز را اعلام کرد و اظهار داشت: متأسفانه پنج‌شنبه شب «ازدحام شدید جمعیت و حضور ماشین‌های مختلف روند امداد رسانی را با مشکل مواجه کرد.»

 

شهردار سقز افزود: انفجار کپسول گاز مایع باعث ترس افراد شده و تمام حاضران در تالار نیز به سمت درب خروجی هجوم آورده و ۱۱ نفر زیر دست و پا فوت کرده که چند نفر از آنان کودک بودند.

محمد دولتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز نیز جزئیات این حادثه را تشریح کرد و اظهار داشت: ساعت ۲۱:۵۵ از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش آتش‌سوزی کپسول گاز در تالار «مانگه‌شه‌و» سقز اعلام و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر و آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی افزود: تالار «مانگه‌شه‌و» دو طبقه بوده که میهمانان در طبقه بالایی در حال صرف شام بوده و به‌دلیل اینکه این محدوده گاز شهری نداشته، در طبقه پایین تالار از کپسول گاز مایع استفاده و کپسول را در داخل آب گذاشته تا مایع داخلی جوشش پیدا کرده و شعله سبب پارگی شلینگ و نشت گاز شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: هیچ فردی بر اثر آتش‌سوزی فوت نکرده به‌ طوری‌که پس از انفجار، به علت ازدحام مردم در بیرون رفتن از تالار مراسم، نفرات زیر دست و پا فوت و زخمی شدند.

گفتنی است که پنجشنبه‌شب در تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» در جاده ملقرنی سقز در اثر نشت گاز از شلنگ متصل به بخاری، ۱۱ نفر جان خود را از دست داند؛ پس از حادثه زخمی‌ها به بیمارستان «خمینی» شهر  سقز منتقل شدند.

.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا