ایران

حسن روحانی: با این فشارها کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم این قدر دوام بیاوریم

حسن روحانی با بیان این که امروز یک روز ساده در کشور نیست و دو سال است ما در شدیدترین فشارهای اقتصادی، سیاسی، و ... قرار داریم، اضافه کرد: همه کشورها فکر می‌کردند که چند ماه بیشتر ما نمی‌توانیم دوام بیاوریم.

 حسن روحانی، رئیس جمهور ایران صبح امروز دوشنبه 7 بهمن 98 در در همایش استانداران و فرمانداران این کشور گفت: «سال ۹۶ (اعتراضات دی) یکی از روزهای تلخ تاریخ کشور ماست که ترامپ را پررو کرد.»

 

روحانی با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری و همچنین رد صلاحیتهای گسترده کاندیدهای مجلس توسط شورای نگهبان ضمن بیان این مطلب که «بعضی ها از کلمه «رفراندوم» خوششان نمی آید، گفت: «پایه اصلی نظام ما روی رفراندوم است. آن همه پرسی اول بود که تعیین کرد نظام ما جمهوری اسلامی است.»

 

او ادامه داد: برخی می‌خواهند دور ایران را دیوار بکشند و بگویند ایران یک جزیره منزوی است. می‌خواهند ما را از دنیا جدا کنند.

رئیس جمهور ایران  با بیان این که امروز یک روز ساده در کشور نیست و دو سال است ما در شدیدترین و سخت ترین فشارهای اقتصادی، سیاسی، و تبلیغاتی قرار داریم.

او اضافه کرد: همه کشورها چه آنها که با ما رابطه نزدیک دارند و چه آنها که با ما دشمن هستند، فکر می‌کردند که چند ماه بیشتر ما نمی‌توانیم دوام بیاوریم.

او افزود: ما قبلا تحریم داشتیم، اما هیچ زمان مانند امروز زیر فشار قرار نبودیم و فشارهای امروز از هر زمان دیگر بیشتر است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا