آذربایجانورزش

دنیزلی: نقاط ضعف پرسپولیس را می شناسیم

سرمربی تراختور، با بیان اینکه در راه رسیدن به هدف نام رقیب مهم نیست بلکه کسب سه امتیاز مهم است، گفت: تمام تیم ها نقاط ضعف دارند و ما از این موضوع آگاه هستیم.

مصطفی دنیزلی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراختور و پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: طی سال‌های اخیر بازی‌های رقابتی و پرفشاری در لیگ ایران دنبال شده است و  تیم پرسپولیس در چند سال اخیر از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و به همین دلیل بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

سرمربی ترکیه ای تراختور خاطرنشان کرد: فردا دو تیم محبوب و قدرتمند به مصاف هم می‌روند و ما می‌خواهیم هواداران خوشحال به خانه بازگردند و امیدوارم طرف پیروز ما باشیم.

دنیزلی با اشاره به حضور و حمایت پر شورها در ورزشگاه یادگار امام تبریز (سهند) اضافه کرد: فردا استقبال پرشورها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین خواهد کرد.

وی در خصوص حساسیت بازی تراختور و پرسپولیس عنوان کرد: می‌دانم بازی بسیار حساسی همچون بازی رئال مادرید و بارسلونا را در پیش داریم و توجه کل کشور به این بازی معطوف خواهد بود، همچنین کانال‌هایی از ترکیه برای گزارش این بازی به ایران مراجعه کرده‌اند ولی اندازه این حساسیت را نمی دانم.

سرمربی تراختور در مورد بازیکنان غایب و مصدوم تیم اعلام کرد: بعضی از بازیکنانمان همچون اکبر ایمانی و مازولا ما را در بازی با پرسپولیس همراهی نخواهند کرد و در طول هفته نیز اشکان دژاگه مصدومیتی داشت که تا فردا منتظر وضعیت او خواهیم بود ولی به هر حال تراختور هیچ کم و کسری ندارد.

دنیزلی درباره وضعیت کوین فورچونه بازیکن جدید تیم، گفت: کوین دیرتر از سایر بازیکنان به جمع ما اضافه شد، این زمان برای شناختن زبان تیم کافی نیست اما تیم و بازیکنان می‌توانند این زمان را به حداقل برسانند که ما همه در این زمینه به او کمک می‌کنیم.

دیدار تیم خانگی تراختور و پرسپولیس از هفته دوم سوپرلیگ فردا جمعه از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه سهند تبریز برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا