سیاست

رهبر ایران: «توطئه» بسیار خطرناکی «توسط مردم» نابود شد

علی خامنه ای: یک «توطئه‌» عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌ همه «پول» خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند، به‌وسیله‌ «مردم» نابود شد.

علی خامنه‌ای رهبر ایران، در دیدار جمعی از «فرماندهان بسیج و بسیجیان» سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه)  به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ بسیج، گفت: «یک توطئه‌ عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند، حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ مردم نابود شد.»

 

رهبر ایران در ادامه با ادعا بر اینکه «حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی» که به‌واسطه‌ قضیه‌ بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و «لشکر» خود را وارد کردند این حرکت به‌وسیله‌ «مردم» نابود شد، افزود: لازم می‌دانم «تکریم و تعظیم عمیق» خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت «حرکت پُرشکوهی» که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً «ملت ایران» یک بار دیگر ثابت کرد که «قدرتمند و باعظمت» است.

خامنه ای با تصریح این موضوع که «بله» نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ سخت، «کار و وظیفه‌» خود را انجام دادند، با اشاره به اردوکشی نیروهای حکومتی طی هفته گذشته در برخی از شهرها، مدعی شد: لکن کاری که «ملت» در این یک هفته‌ قبل کردند، از هر «حرکت میدانی» بالاتر و مهم‌تر بود! حرکتی که از «زنجان و تبریز» شروع شد و به همه‌ «شهرهای کشور» و حتی «روستاها» رسید و آخر هم در تهران این حرکت «به این عظمت» انجام گرفت.

او گفت: «تهدیدهای» زیادی داریم که با «ابتکار بسیج» باید به فرصت تبدیل بشود. بنابراین به «برکت بسیج»، «تهدیدها» دیگر برای ما «تهدید نیست» و «تبدیل به فرصت» می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا