اجتماعیایران

روحانی مدعی طب اسلامی متواری شد

مرتضی کهنسال در بخش بستری بیماران کرونا بیمارستان بهشتی انزلی، ماسک بیماران را کنار زده و عطری را که مدعی بود «مال پیغمبر است» با دست خودش به دهان و لب آنها می‌مالید و از آنها می‌خواست آن را استنشاق کنند!

فوت یکی از بیماران کرونایی که توسط روحانی مدعی طب اسلامی، تحت درمان قرار گرفت، باعث صدور حکم تعقیب این روحانی و متواری شدن وی شد.

مرتضی کهنسال، روحانی مدعی طب اسلامی و از شاگردان تبریزیان، ویدیوهایی از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌داد بدون لباس ایزوله، دستکش و ماسک، وارد بخش بستری بیماران کرونا بیمارستان بهشتی انزلی شده است.

او در آنجا ماسک بیماران را کنار زده و عطری را که مدعی بود «مال پیغمبر است» با دست خودش به دهان و لب آنها می‌مالید و از آنها می‌خواست آن را استنشاق کنند!

سپس چند بیمار را بغل و عکس و فیلم می‌گیرد تا راههای کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا را زیر سوال ببرد.

پس از آن، یکی از بیماران با 30 سال سن که تحت مداوای این روحانی قرار گرفته بود، در حالی که قبل از ملاقات این روحانی حال عمومی مساعدی داشت، دچار تنگی نفس شدید شد و با وخامت حال به ICU انتقال یافت و ساعاتی بعد جان باخت.

این اتفاق باعث صدور حکم بازداشت مرتضی کهنسال و متواری شدن وی شد.

او بار دیگر با انتشار یک ویدیو در یکی از فرودگاه‌ها ادعا کرد که تست کرونا داده و مبتلا نیست، این در حالی است که دوره کمون کرونا حتی به دو هفته می‌رسد به عبارتی تا پیش از اعلام مثبت بودن نتیجه تست، فرد ناقل می‌تواند تا دو هفته دیگران را آلوده کند و هیچگونه علائمی هم نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا