آذربایجانایرانجهاندانش و فن آوری

فراخوان به آشنایی دانشجویان آذربایجانی با تحصیل در غرب

جلسه ای در کلاب‌هاوس برای انتقال تجربیات در چگونگی گرفتن پذیرش و بورسیه برای تحصیل در کانادا و  آمریکا روز ۱۷ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

جلسه ای در کلاب هاوس برای انتقال تجربیات در چگونگی گرفتن پذیرش و بورسیه برای تحصیل در کانادا و  آمریکا روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ – ساعت ۵:۳۰ صبح (۶ جولای ۲۰۲۰ ساعت ۹ شب به وقت نیویورک)  به مدت سه ساعت برگزار خواهد شد.
در این جلسه که به زبان ترکی خواهد بود دانشجویان آذربایجانی دانشگاههای آمریکا، کانادا و استرالیا از تجربیات خود در زمینه پیش نیاز های تحصیل در خارج، چگونگی جستجوی رشته مربوط به خود، چگونگی ارتباط با استاد و چگونگی تامین منابع مالی تحصیل در غرب برای اقشار کم درآمد جامعه آذربایجانی خواهند گفت. جلسه در کلاب (GUNDEM DANISHIQ) برگزار خواهد شد و علاقه مندان میتوانند با دنبال کردن این کلاب یا از طریق ورود به این لینک(https://www.clubhouse.com/event/MOXyag4R) در جلسه شرکت کنند.

هدف برگزار کنندگان جلسه توانمند سازی جامعه آذربایجان از طریق تشویق و کمک به دانشجویان آذربایجانی به تحصیل در آمریکا و کانادا و تربیت نیروهای متخصص تحصیل کرده در غرب است که بتوانند برای آینده آذربایچان مفید باشند. این جلسات به صورت مداوم در کلاب هاوس برگزار خواهد شد که اولین سری این جلسات صبح دوشنبه به وقت تبریز این هفته خواهد بود.

لازم به ذکر است که این جلسه برای دانشجویانی دوره لیسانس یا فوق لیسانس یا پی اچ دی تدوین شده است.  دانشجویان بهتر است پیش از ورود به جلسه، با تماشای ویدئوی زیر اطلاعاتی در زمینه پیش زمینه های تحصیل در غرب داشته باشند.

https://www.youtube.com/watch?v=kOyu2V5Fo2w

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا