ایرانخاورمیانهسیاست

مادر ایهاب الوزنی: پسرم را شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کشتند

مادر ایهاب الوزنی، فعال عراقی که هفته گذشته در نزدیکی منزلش در کربلا کشته شد، در گفتگو با العربیه گفت، پسرم را شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کشتند.

مادر ایهاب الوزنی، فعال عراقی که هفته گذشته در نزدیکی منزلش در کربلا کشته شد، در گفتگو با العربیه اعلام کرد پسرش «در راه دفاع از وطن در مقابل شبه‌نظامیان آدم‌کش و آدم‌ربای وابسته به رژیم ایران» کشته شد.

او دراین گفتگو تأکید کرد:«پسرم به مانند همه عراقی‌ها رویای وطن داشت … قاتلان هشام الهاشمی کجا هستند؟ این حکومت شبه‌نظامیان است». او افزود: «گناه قربانیان ترور به گردن قاتلان و استاندار کربلا است»

شامگاه شنبه ۱۸اردیبهشت افراد مسلح ایهاب‌الوزنی عضو فعال و هماهنگ‌کننده قیام در استان کربلا را در منطقه الحداد ترور کردند.

یکی از دوستان ایهاب که شاهد ترور او بود گفت: «شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران ایهاب را کشتند. آنها به‌دنبال ترور بقیه فعالان عراقی هستند».

معترضین خشمگین عراقی درکربلا در پاسخ به این ترور شامگاه یکشنبه کنسولگری ایران درکربلا را به آتش کشیدند و در تشییع پیکر ایهاب الوزنی درصحن امام حسین علیه خامنه‌ای و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران شعارهای تندی سر دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا