سیاست

نماینده ایالات متحده در سازمان ملل: آماده مذاکرات بدون پیش شرط با ایران هستیم

کلی کرفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحده در نامه ای به شورای امنیت با اشاره به عملیات کشته شدن قاسم سلیمانی، ضمن تاکید بر این که در صورت لزوم، باز هم برای محافظت از کارکنان خود در خاورمیانه اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد، افزوده: ایالات متحده آماده است بدون پیش‌شرط وارد مذاکره جدی با ایران شود.

نماینده ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل با ارسال نامه ای به این نهاد جهانی درباره علتهای کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران است.

 

 

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، در این نامه بیان شده است که ایالات متحده آمریکا برای دفاع از خود و نجات جان شهروندانش برای کشتن قاسم سلیمانی اقدام کرده است و در صورت لزوم، باز هم برای محافظت از کارکنان خود در خاورمیانه اقدامات بیشتری انجام خواهد داد.

 

خانم کلی کرفت همچنین در این نامه تصریح کرده است: ایالات متحده آماده است بدون پیش‌شرط وارد مذاکره جدی با ایران شود؛ با این هدف که جلوی خطرات بیشتر برای صلح و امنیت بین‌الملل گرفته شود یا جلوی افزایش تنش‌ها توسط حکومت ایران گرفته شود.

 

در نامه‌ «کلی کرفت» به شورای امنیت سازمان ملل در ادامه خاطرنشان شده است که اقدام ایالات متحده آمریکا درباره قاسم سلیمانی، مطابق با ماده 51 منشور سازمان ملل بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا