جهان

هشدار ترامپ به دموکرات‌ها: بزودی باز می‌گردیم

پرونده‌های قضایی ترامپ کمپین انتخاباتی او برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 را از کمک مالی 4 میلیون دلاری برخوردار کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با متهم‌کردن دموکرات‌ها به نابودی آمریکا، به آنها وعده داد که به قدرت بازمی‌گردد.

ترامپ، یکشنبه 20 فروردین در پلتفرم خود «سوشیال تروث» نوشت: «عید پاک را به همه از جمله کسانی که رویای بی‌پایان نابودی کشور ما را در سر دارند، تبریک می‌گویم.»

ترامپ همچنین، لزوم لغو رای‌گیری الکترونیکی و تکیه بر رای‌گیری برگه‌ای طی یک روز برای پایان دادن به تقلب در آراء رای‌دهندگان را مورد تاکید قرار داد.

او همچنین با توصیف دموکرات‌ها و احزاب چپ به عنوان افراد ضعیفی که در حال نابودی جامعه آمریکا هستند، افزود: «ما باز خواهیم گشت.»

همزمان ترامپ، درگیر نبردی حقوقی بر سر پرونده پرداخت «حق‌السکوت» است که هفته گذشته به طور رسمی به آن متهم شد.

درآمد کمپین انتخاباتی

پرونده‌های قضایی ترامپ، کمپین انتخاباتی او برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 را از کمک‌های مالی کلان برخوردار کرد به طوری که طی 24 ساعت پس از اعلام جرم، بیش از 4 میلیون دلار به حساب کمپین وی واریز شد.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا به 34 فقره جعل سوابق تجاری مربوط به پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های پورن از طریق مایکل کوهن، وکیل سابق خود متهم شده است.

این مبلغ قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2016 پرداخت شد تا استورمی دانیلز در مورد رابطه جنسی ادعایی خود با ترامپ، ساکت بماند. از سویی، ترامپ با رد همه اتهامات، رابطه جنسی خود با این بازیگر فیلم‌های پورن را نیز تکذیب کرد.

ترامپ در بحبوحه مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری 2024، اولین رئیس جمهوری آمریکا است که در تاریخ این کشور با اتهامات جنایی مواجه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا