جهان

هواپیماهای ارمنستان همچنان از روسیه سلاح حمل می کنند

به گزارش بخش فارسی ای‌ان‌تی، مدیر اوکراینی کانال تلگرامی "یادداشت های شکارچی" ("زاپیسکی اوخوتنیکا") این خبر را بر اساس داده های سرویس "فلایت رادار" منتشر کرد.

طی چند روز گذشته هواپیماهای باری ارمنستان یکی پس از دیگری در فرودگاه های روسیه فرود آمده اند. به گزارش بخش فارسی ای‌ان‌تی، مدیر اوکراینی کانال تلگرامی “یادداشت های شکارچی” (“زاپیسکی اوخوتنیکا”) این خبر را بر اساس داده های سرویس “فلایت رادار” منتشر کرد.

سایت فلایت رادار به شما امکان می دهد پرواز هواپیماها را بر اساس داده های رادار به صورت آنلاین ردیابی کنید.

بر اساس این گزارش: “در حال حاضر، طبق اطلاعات تایید نشده، هواپیمای نیروی هوایی ارمنستان «ای‌کا-۷۶۳۴۵ (شماره پرواز قبلی ۷۶۳۱۰، اخیراً شماره ثبت خود را تغییر داده است)، که قبلاً در مورد آن نوشتم، در فرودگاه پلاتوف روستوف بارگیری می شود. هواپیمای ای‌اِل -۷۶، به شماره ای‌کا-۷۶۷۴ (شماره پرواز قبلی ۷۶۰۴) متعلق به شرکت هواپیمایی آتلانتیک ایرلانس که در جهت منافع ارمنستان مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز، در ۲۳ اکتبر [۲ آبان] در فرودگاه مینِرالنی وودی بارگیری شد. می‌توان ماهیت محموله بارگیری شده را تخمین زد که از چه چیزی عبارت است”.

کارشناسان نظامی اوکراین در مورد این اطلاعات اظهار داشت که مسکو برای توقف حمله آذربایجان سیستم های تسلیحاتی به ارمنستان می فرستد. پورتال «دیالوگ.یو‌ای» گزارش داد: “ارمنستان به شدت به سیستم های دفاع هوایی نیاز دارد و می خواهد هواپیمای آذربایجانی را که باعث نابودی تجهیزات نظامی و نیروی انسانی ارتش ارمنستان در قره باغ می‌شود، متوقف کند.”

لازم به ذکر است که الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان امروز در خطاب به ملت گفت که در یک ماه اخیر مدرن‌ترین سلاح ها به ارمنستان منتقل شده است. او گفت که تمام اطلاعات مربوط به انتقال این سلاح‌ها به ارمنستان برای آذربایجان مشخص است؛ اینکه، هواپیماها از کجا بلند می شوند، کجا فرود می آیند، چه سلاح هایی حمل می کنند و سایر جزئیات. و هدف از همه اینها نجات ارمنستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا