اقتصادایران

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد یک فرد، 5 نهاد و دو کشتی مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک فرد، 5 نهاد و دو کشتی مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

 

در بیانیه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمده است که «حسین خدری» (یکی از مدیران ارشد سازمان بنادر در ایران) به علت ارتباط با سپاه پاسداران این کشور در فهرست تحریم قرار گرفته است.

 

همچنین ایالات متحده، شرکت‌های «خدمات هوایی گیت‌ویک»، مستقر در امارات و «خدمات هوایی گومی»، مستقر در چین را به سبب ارتباط با شرکت هواپیمایی «ماهان‌ایر» در فهرست تحریمهای جدید قرار داده است.

 

شرکت کشتیرانی «خدری جهان دریا»، مستقر در تهران و «راه ابریشم دریایی خدری جهان‌دریا»، مستقر در عمان دو شرکت دیگر هستند که به اتهام  همدستی با حسین خدری تحریم شده‌اند.

 

علاوه بر این، دو کشتی به نام‌های «ژنو 11» و «ژنو 12» گه از پرچم ایران برای تردد استفاده کرده اند نیز به علت ارتباط با شرکتهای حسین خدری یرای دور زدن تحریم ها در لیست جدید تحریم ایالات متحده قرار گرفته اند.

 

.

 

.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا